SENAD

Misión, Visión y Valores Institucionales

Misión

Autoridad Gubernamental responsable de la aplicación de la Política Nacional sobre Drogas y Delitos Conexos, en beneficio de la sociedad.

Visión

Ser reconocida como una institución profesional y científica, comprometida con la Reducción de la Oferta y la Demanda de Drogas.

Valores Institucionales

Vocación de servicio
Sentido de pertenencia para la consecución de los fines institucionales, constituyéndose en el mejor elemento para el logro de los objetivos propuestos.
 

Mba'aporayhu

Temimoĩmby ojeroviáva  hembiapo rehe  omoañete hag̃ua hembiapoteekuéra, kóicharamo oñemopyenda mbarete oñeg̃uahẽ hag̃ua hupytyrãnguérape.

 

Responsabilidad
Actuar con claro sentido del deber que corresponde para el cumplimiento del fin que compete a la Institución y de las consecuencias que el cumplimiento o incumplimiento conlleve.
 

Tekoañete

Oñemba’apo hekopete oñemoañete hag̃ua temimoĩmby rembiapotee ha upéichante avei ojehechakuaa hag̃ua opaite mba’e oúva uperire, oñemoneĩ térã oñembotovéramo temimoĩmby he’íva.
 

Probidad
Actuar con rectitud y honradez, procurando satisfacer el interés general y desechando todo provecho personal, obtenida por sí o por interpósita persona. También están obligados a exteriorizar una conducta honesta.
 

Marãngatureko

Oñemba’apo tekopotĩ ha tekoañetépe, oñeñeha’ãvo oñembohovái porã maymáva rembipota ha oñemboykévo peteĩteĩva rembipota, ohupytýva ijehegui térã ambue ñepytyvõme. Upéichante avei ohechaukava’erã katuete hembiapopotĩha tekoañete reheve.


Reserva y confidencialidad

Guardar la reserva y confidencialidad en el ejercicio de sus funciones, independientemente de que haya sido calificado o no como confidencial por el superior.
 

Marandu Ñeñongatukuaa

Oñongatukuaa opáichagua marandu hembiapotee ñemboguata rehegua, jepémo imburuvicha guasu nomoneĩri térã nombotovéi oñeñongatu hag̃ua ko’ã marandu.